پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227920
آسايش و امنيت امروز مرهون رزم بي امان رزمندگان اسلام است
تاریخ انتشار : 1396/01/15 09:27:06
نمایش : 1342
فرمانده سپاه قمربني هاشم(ع) چهارمحال و بختياري در ديدار با مرزبانان تيپ 44 حضرت قمربني هاشم (ع)، آسايش و امنيت کشور را مرهون رزم بي امان رزمندگان اسلام دانست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري ضمن تبريک سال نو و تقدير از زحمات مرزبانان غيور، با اشاره به رشادت هاي رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: فداکاري، ايثار، گذشت و تبعيت از ولايت، پيروزي رزمندگان اسلام را در برداشت.

وي ابراز کرد: دشمن زماني جنگ را بر ما تحميل کرد که گمان مي برد ايران را شکست خواهد داد و مي تواند بخش هايي از سرزمين اسلامي را به تصرف خود دراورد؛ اما رزمندگان اسلام با دست خالي اما با توکل بر خدا، شجاعانه در مقابل جهان غرب و شرق ايستادند و با مقاومت خود پيروز ميدان نبرد شدند.

سردار اکبري بيان کرد: از آغاز جنگ تا امروز لحظه اي دشمن از کيد و مکر خود دست برنداشته و به شيوه هاي مختلف به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامي است؛ اما به فضل و عنايت الهي و با بصيرت مردم هوشيار ايران اسلامي با شکست مواجه خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) افزود: کشوري که يک روز در تهيه امکانات وابسته به جهان غرب و شرق بود، با اتکاء به خداوند و حمايت از دانشمندان فرهيخته خود به فناوري هايي دست يافته و امروز کشور ما در بين ديگر کشورهاي جهان از رتبه بالاي علمي برخوردار است.

اکبري با اشاره به نام گذاري سال ۱۳۹۶ بعنوان "اقتصاد مقاومتي، توليد- اشتغال"‌ از سوي مقام معظم رهبري، گفت: با اقتصاد مقاومتي و تکيه بر علم و دانش بومي مي توان به قله هاي بزرگ دست يافت و استقلال کشور را حفظ کرد.

در ادامه اين ديدار سرهنگ پاسدار علي فتح مولايي، فرمانده تيپ ۴۴ قمربني‌هاشم (ع) ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده رزمندگان اين يگان در انجام مأموريت مرزباني از کيان اسلامي اظهار کرد: کمک به برگزاري اردوهاي راهيان نور، بازديد خانواده‌هاي کارکنان تيپ قمربني هاشم (ع) از مناطق عملياتي جنوب، پيگيري کاشت نهال در ۲۵۰ هکتار اراضي کانون هاي فوق بحراني شيوع ريزگردها در استان خوزستان ازجمله فعاليت هاي انجام شده توسط رزمندگان اين يگان بوده است.

منبع: خبرگزاري بسيج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html